Peugeot po raz kolejny wkracza na rynek marketingu interaktywnego, prezentując 107 Experience w serwisie You Tube. Francuski producent samochodów rozpoczyna ogólnoświatową kampanię mającą na celu dotarcie do młodych ludzi za pośrednictwem Internetu.
Niedawno uruchomiono kampanię spot3008.com, w której wykorzystano 80-gigapikselową panoramiczną mapę Londynu, na której użytkownicy mieli wyszukiwać modele 3008, aby zdobyć bilety na wycieczkę w kosmos lub nagrodę pieniężną w wysokości 30 000 funtów. Aby zabawa trwała dalej, na stronie twitterowej 3008 uczestnicy proszeni są o przesyłanie zabawnych rzeczy, które znajdą w trakcie poszukiwań, aby inni mogli się nimi podzielić.
Doświadczenie 107 jest skierowane do młodych ludzi. Peugeot zlecił nakręcenie czterech filmów wideo, które są personalizowane za pomocą Facebook connect, dzięki czemu użytkownik staje się gwiazdą programu. Facebook connect umożliwia wykorzystanie w filmie Twojego zdjęcia, komentarzy znajomych i imienia, aby stworzyć osobiste przeżycie.
Dostępne są cztery wersje doświadczenia: Share, Fun, Glam i VIP, przy czym wersja Fun zawiera również grę z możliwością obracania, wzorowaną na popularnej grze tele pong, w której kursorami są samochody Peugeot 107. W wersji "share" wykorzystano przyjaciela, który chce się z Tobą zabrać, w wersji "glam" - sesję zdjęciową, a w wersji "VIP" - scenę w klubie, w której 107 pozuje jako drzwi do ekskluzywnej imprezy, gdzie wszyscy Cię kochają! Po stworzeniu filmów można się nimi dzielić za pośrednictwem Facebooka, Twittera lub poczty elektronicznej, z możliwością spersonalizowania filmu dla jednego ze znajomych przed wysłaniem.
"Zajęliśmy się tematami skierowanymi specjalnie do młodych ludzi: sportem, grami, uwodzeniem, tańcem, muzyką, dzieleniem się i przyjaźnią, a całość została zintegrowana i dostosowana do sieci społecznościowych: kiedy użytkownik rozpoczyna nagrywanie filmu, może zobaczyć swoich znajomych z Facebooka na kanale YouTube i udostępnić link na Twitterze. Niektóre sekwencje są nawet interaktywne, a dwa samochody Peugeot 107 mogą nawet grać razem w ping-ponga" - mówi Nael Hamameh, współdyrektor agencji komunikacji cyfrowej You to You, która opracowała 107 Experience.
Wszyscy uwielbiają interaktywne doświadczenia, a wykorzystanie portali społecznościowych i You Tube szybko staje się popularnym narzędziem marketingowym, w którym Peugeot bez wątpienia stanie się pionierem, wysuwając się na czoło tej rewolucji".
Warto przeczytać
- 12 stycznia 2024
Udostępnij Facebook Twitter Jeździmy najnowszą wersją popularnego rodzinnego crossovera Toyoty C-HR - i jest to duży, odważny krok naprzód... Gdyby samochód można...
Czytaj dalej- 12 stycznia 2024
Udostępnij Facebook Twitter Wraz z nadejściem zimy, CTEK, wiodąca globalna marka rozwiązań do ładowania pojazdów, ma kilka przydatnych porad dotyczących utrzymania...
Czytaj dalej