Podziel się Facebook Twitter

Solidnie wyglądająca Honda CB500X jest częścią nowej gamy motocykli średniej klasy Honda CB500, które pojawią się u brytyjskich dealerów Hondy w marcu 2013 roku. Wszystkie nowe maszyny, które obiecują niezawodność, najnowocześniejszą stylistykę Hondy i najlepsze, co może zrobić słynny japoński producent w zakresie oszczędności paliwa.

Przewiduje się, że nowa gama motocykli CB500 - wszystkie napędzane tym samym, całkowicie nowym silnikiem o pojemności 500 cm3 - będzie w stanie osiągnąć około 60-70 mil/godz. To całkiem wyjątkowa oszczędność jak na motocykle, które osiągają prędkość 60mph w około pięć sekund i pędzą do około 120-130mph. Może nie są to oszałamiające osiągi, ale wystarczające, aby dać szansę wszystkim, ale najbardziej supercars, a jednocześnie nie są zbyt potężne dla nowych jeźdźców. Jeśli jesteś nowym zawodnikiem szukającym przystępnych nowych motocykli do kupienia w Sussex, to spójrz na nowy zakres Honda CB.

CB500X pojawi się u dealerów Hondy jeszcze w tym roku, około maja lub czerwca, i jest wyższym, bardziej przygodowym modelem w nowej gamie CB500. To nadal motocykl szosowy, ale dzięki dłuższemu skokowi zawieszenia i bardziej surowemu wyglądowi nadwozia niż naga CB500F lub w pełni wyposażona CB500R, CB500X wygląda tak, jakby mogła z łatwością przejechać przez deser. W rzeczywistości prawdopodobnie nie mógłby, zamiast tego wykonuje swój zawód w miejskiej dżungli.

Wokół miasta zawieszenie o długim skoku, wysoka pozycja do jazdy i smukłe nadwozie sprawią, że nowa Honda CB500X z łatwością prześlizgnie się przez zakorkowane ulice miasta, wchłaniając wyboje i pomagając jeźdźcowi dostrzec potencjalne niebezpieczeństwo z dalszej odległości. Najnowsza technologia silnika zapewni również szeroki i użyteczny rozkład momentu obrotowego, który pozwoli jeźdźcowi szybko reagować na problemy, za pomocą jednego ruchu ręką.

Nowa Honda CB500X, z mocą nieco poniżej 50 KM, jest pełnowymiarowym motocyklem, ale nadal produkuje poniżej wymaganej ilości mocy, co oznacza, że nadal nadaje się do ograniczeń prawa jazdy na motocykl A2, a jednocześnie jest wystarczająco duża i szybka, aby bardziej doświadczeni kierowcy mogli się nią cieszyć. To w zasadzie wypełnienie luki na rynku dla rozsądnie wycenionego, średniej wielkości motocykla z dobrą szczyptą nowoczesnego stylu, bardzo oszczędnym silnikiem i wystarczającą wydajnością, aby wywołać uśmiech na niedzielnej popołudniowej przejażdżce z przyjaciółmi.

CB500X będzie najdroższym z nowej gamy Hondy CB500, z nagim CB500F najtańszym i CB500R siedzącym dokładnie pośrodku zakresu, z przydatną pełną owiewką. CB500X będzie prawdopodobnie kosztować około 5,200 funtów, kiedy wejdzie do sprzedaży w maju lub czerwcu tego roku, a dla zupełnie nowego motocykla z bardzo wydajnym silnikiem benzynowym, można zobaczyć, jaki rodzaj rynku Honda celuje w swój nowy zakres.

W dzisiejszych czasach motocykliści chcą mieć dobry wygląd, świetną ekonomię i mnóstwo weekendowej zabawy, a to właśnie dzięki nowej gamie motocykli CB500 Honda planuje zaspokoić ten rynek. Łatwe do jazdy, łatwe w utrzymaniu i stosunkowo niedrogie w zakupie, gama motocykli CB500 jest skierowana bezpośrednio do świadomych budżetu konsumentów, którzy dokładnie wiedzą, czego chcą i potrzebują. Takich klientów szczególnie trudno zadowolić, ponieważ posiadali i jeździli na wielu motocyklach, a także będą testować wszystkie motocykle konkurencji. Z korzyścią dla Hondy, ich gama CB500 jest najnowsza i najbardziej wydajna w okolicy.

Warto przeczytać